som den politiskinfluerade blogg detta är



bild lånad från
DN

Jag måste erkänna och säga att jag inte hängde på någon valvaka igår,(prioriterade sömn vilket jag behöver ordentligt av denna hektiska vecka!) varken borta eller hemma, så därför va det första jag gjorde imorse att kika in på DN.s hemsida för att läsa mer om nattens stora val i USA. och lite stolt blir jag när jag tänker på att jag för drygt ett år sen satt och skrev ett SH C prov om just President Valet i USA -08 och svarade efter ett långt resonemang med fördelar respektive nackdelar kring de olika valdeltagarna, och till sist kom fram till att det skulle bli Obama och Mc Cain som skulle ställas mot varandra, med ett antagande att Obama skulle ta hem segern. tänka sig, mycket riktigt blev det så. Obama har nu en slitgöra framför sig men mycket stöd och god vägledning ska v'äl även detta gå vägen!

Kommentarer
Postat av: FotoHanna

IMPONERANDE MÅSTE JAG SÄGA! ;)

Postat av: Johanna

HANNA: tack;D

2008-11-07 @ 12:34:48
URL: http://johannasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback