tips af Joäanna

Jag har ett tips. När jag var i Linköping gick jag förbi en butik med olika tvålar, doftljus, badskum.. jaa ni hajar grejen.., och jag ställer mej alltid frågan hur butiksbiträdena pallar dofterna? okej med en, två eller tre dofter samtidigt, men 10000 olika dofter blir man knäpp av?


nåväl, vad har detta med mitt tips att göra? jo, en superidé jag märkt av, då jag älskar te, är att istället för att kasta tepåsen i sopkorgen i köket kasta den i papperskorgen du antagligen har på ditt rum. plötsligt doftar hela rummet chai te, och chai som är så gott! ett annat knep är att ta med två tekoppar in rummet! en ställer du ifrån dej, och låter doften sprida sig i rummet och den andra dricker du självklart upp! slår vad om att ingen tänkt på det innan!




















bild



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske man ska prova

2008-11-17 @ 19:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback