fullrulle


full rulle idag därför det inte kommit upp så mycket intressant här på bloggen. tyvärr får jag vänta med de inlägg jag tänkt göra till antingen senare ikväll alternativt imorgon. har varit på föreläsningar av olika sorter idag både för-och eftermiddag, ganska intressanta grejer som diskuterats idag. från föreläsning om Gud, synder och olyckor, till kundvård på ICA Supermarket och marknadsföring. helt klart intressanta saker. egentligen har jag två möten ikväll, därför är jag oerhört effektiv nu och har telefonmöte en kvart framöver för att dfärefter ha ett möte här hemma:) fullrulle med andra ord.



 

Kommentarer
Postat av: sara

girl, kommer du till åsiktsmässan imorgon? im gonna be there

2008-10-06 @ 22:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback