halebop


well, it's done. eller snart åtminstone! jag kommer från och med den 3/11 att hänga hos Halebop. just för att jag kommer tjäna  på att ha de som operatör+ att jag slipper krångel å tjafs med supporter hit å dit. om halebop av ngn anledning skulle va dåligt så kommer jag självklart byta  till ngt annat! men det är värt ett försök:)!


måndag 27/10
har insett att springa runt på stan är sjukt bra för förbränningen, hur många mil kan jag gått? Stockholm är stort! dessutom har jag jobbat idag också! jag är en hejare påplanering har jag precis fått höra, och jaa, kanske är det vad jag är bra på?

Kommentarer
Postat av: strage

halebop e fina grejjer.. du ringer ju gratis till mej oxå.. inte för att det är så ofta haha!

2008-11-02 @ 23:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback