har du oxå ett gött liv?


det är så här jag å min familj lever våra skärgårdssomrar! obeskrivligt hur bra man kan må.


att ta studenten och sluta skolan trodde jag skulle betyda lite lugnare tillvaro. men icke, alla göromål har nu bytts ut till jobb, andra studier och mer politik! men visst är det kul? OJA!

en vanlig dag: föreläsning (må-fre) 8-12, sen hemåt för lunch (ofta ärenden!,) läser en stund (föreläsningsböcker!) därefter jobb, som idag; 15-22.15, och denna vecka är hektisk eftersom jag jobbar varje dag!

fullt schema med andra ord, och däremellan får politiken+ övriga engagemang och aktiviteter plats. men accck så trevliga dagar jag har! och massa härligt folk träffar jag också, VARJE DAG!


gött liv med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback