it's just tears and rain




jag tittar sällan på film, så idag ska jag kolla på några av de nya filmerna vi köpt hem över nätet. och i veckan ska jag chilla med mikk- the king!

och juste, ni minns såklart de där resorna jag pratade om. En resa går av stapeln USA
, om nåra veckor. detta är förstås superroligt att få förfrågan om. resan är alltså ett projekt med KDU där några olika medlemmar (engagerade på olika sätt) från KDU Sverige ska åka iväg för att vara på plats före, under och efter presidentvalet! grundtanken för resan är att vi ska lära oss och hämta inspiration kring kampanjande m m. tyvärr har jag svårighet att ta mig ifrån jobb och studier under denna period med tanke på att det är så nära inpå, så jag kommer därmed inte kunna åka med. men visst är det roligt att vi kan genomföra såna här saker? det tycker iaf jag!





Kommentarer
Postat av: mac

fin bild :)

2008-10-14 @ 14:17:12
Postat av: Johanna

mac, TACK!

Postat av: vic

snygggging!.. burrburr

2008-10-14 @ 21:36:13
Postat av: strage

het bild faktiskt! bra jobbat!

2008-10-15 @ 20:29:16
Postat av: Johanna

strage: nääämen tack du!

vic: burr?

2008-10-15 @ 22:38:03
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: Isak

Jag tror vic menar: Puuuurrrrrr (katt som spinner)

2008-10-16 @ 02:09:00
Postat av: Clara

Menååååk!

2008-10-21 @ 14:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback