rubbat!


att jobba sent rubbar sovtider. det är bara att konstatera. mailen måste kollas, läsas och svaras. så därför slänger jag in ett inlägg här också. några rader om ett av mina få favvoprogram. nämligen tv4:s Äntligen Hemma. detta program satt jag bänkad framför redan som 9-åring. och jag älskar det än. en liten dröm, som förhoppningsvis blir verklighet, är ju att träffa mr. Timell någon gång. jag tycker att han är bra på det här med programledare/byggare. (okej, jagvetatt det gått  rykten om honom, men dessa utesluts tills de bevisligen är fakta)

Nu har dessutom programmet två4 köpt ett hus påLidingö som de ska renovera från grunden! Hur spännande är itne det på en skala?



så mitt tips till dej är att titta på tv4:s äntligen hemma! mycket bättre än alla andra inredningsprogram som poppat upp under de senaste åren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback