till viktoria,




sommar 2006

och vi va unga, å inte så dumma faktikst;) utan ganska smarta tll och med. och kaxiga! jag blickar tillbaks i bloggen och läse en del ganska kaxiga inlägg etc. det får mej genast att tänka på oss två, vicky å jojo! och för att vara lite personlig måste jag säga att viktoria, du vet exakt vad jag menar när jag säger att vi är kaxiga! duktiga på att skryta alltså och berömma oss själva.

"men ska det va så ska det va," som vårt motto varit under alla år;) omedvetet.

och så de finaste orden av de alla: jag älskar dig mitt stjärnskott!


Kommentarer
Postat av: vic

det bästa med oss är investeringarna... haha, hur blev det med dessa? hade ju varit perfekt nu i lågkonjunktur tider:P love you johanna, finns alltid i mitt hjärta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback