tips af Jo'anna








ur. tidningen Sofis Mode
Vi läser ju alla tidningar av olika slag, oavsett intresse. Vad jag då brukar göra är att ta kort på det som jag tycker är intressant, klädkombinationer eller även små artiklar, (ni har ju sett olika saker från tex, tidningen Metro.) detta är mest för att ha som inspiration, även som idébank när tipsen och idéerna tryter. kul va?


den dåliga bildkvalitén beror på min mobilkamera, i vanliga fall tar jag bilder med min systemdigitalkamera, och lägger lite mer energi på bilderna också, (detta var mest på prov för er skull!.)



Kommentarer
Postat av: lele

Hejsan, på dig, nu bliru besviken va?? det ær bara jag som ær inne o kollar, hahahhahahahaahahahaha

Men att du orkar me sånthær. Det ær kul o læsa, men o skriva o hålla på skulle jag aldrig pallat. Ær før lat bara:D

Men nice blogg, ska kommentera då o då, bara før att, o føresten bra tips(, kanske en sån kommentar du vill høra hhaaahahahah)

ses imorgon gumman. pussar

2008-10-21 @ 18:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback