en lång dag i bilder

Igår var jag på möte med Internationella utskottet (i Kristdemokraternas Ungdomsförbund som jag sitter med i)hela dagen i Stockholm, så därför tänkte jag vara snäll och bjuda på några bilder. dock ingenting från själva mötet, kände inte att det va så lämpligt.

jaa, DET ÄR sånt här jag roar mej med när jag är själv på en busshållplats. that's it.




en tom buss, ja det ser vi alla?


eftersom min dåliga planering var dålig på riktigt, så fick det bli en snabb- pressbyrån visit innan jag satte mej på tåget.


solen sken, iaf på morgonen.


Kansliet, ligger jättecentralt och mysigt vid Gamla Stan. 7 min snabbgång från centralstationen!


efter min dag med möten+ runda på stan så sprang jag på MYRORNA inne på centralstationen. smart idé tycker jag!



och även på hemfärd blev det ett pressbyrån- besök. bananer är vad jag äter nu för tiden.



Kommentarer
Postat av: mikk

vem är de på första bilden?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback