bakom mina solglasögon



i min garderob har jag haft olika lappar och grejer under tidens gång och nu så sitter det två lappar uppe, den ena lappen kommer jag fylla med bibelversar allteftersom vi har det på bibelskolan jag pluggar på, och den andra lappen skrev någon till mej och satte upp i min garderob, och på lappen står det "du är en riktig pudding, lev med det..."

gaanska gulligt omjag får säga det själv. nåååja, nu ska jag sätta mej med min bok "Grunden för vår tro" och läsa lite, därefter blir det genomgång av morgondagens prov och sen ska jag kika på ett inspelat program som heter: Singelmammor, superbra och inspirerande! skildrar 3 unga singelmammors vardag och hur de löser problem som uppkommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback