ett tips till världen




här har ni min idé. en bok fylld med idéer.  en idébok. den här boken fick jag i studentpresent,  direkt från Indien. så otroligt fin är den och jag älskar mönstret, vilket gör att man blir ännu mer inspirerad till jättebra ideér. Hur som helst är mitt tips till alla, oavsett ålder, att skaffa sig en idébok. en bok där man skriver ner stora som små tankar, skriver upp mål man vill uppnå eller drömmar man har, början på affärsidéer eller bara en plan för hur man ska bli bra på något man vill bli bra på. Min första idébok fick jag för ngt år sen, och tyvärr var jag inte tillräckligt noggrann med den boken, för den försvann i mitt virrvarr av böcker och foton. jag sörjde den ett tag men insåg snabbt att det inte ledde till ngt. därför har jag nu börjat på en ny bok med ÄNNU bättre idéer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback