från regn till sol



så ännu en dag avklarad, (bibelskoledagar är korta dagar!) å hela eftermiddagen + kvällen har jag framför mej. skönt.
idag känns inte allt lika bra som det kändes igår, men känslor går ju upp och ner så det är bara att lägga undan sånt tjafs. MEN har ni någon gång varit ledsna (behöver inte vara så mkt ledsna, men bara så mycket att ni vill prata med en vän) och så ringer ni en vän, någon som betyder mycket, någon ni kan lufta tankarna med, och så SVARAR INTE vännen i fråga? just så blev det för mig, och saken blir ju inte bättre av att man saknar personen ännu mer och skulle man bara få höra dennes röst så skulle allt kännas bättre? jag vill prata i telefonen. det räcker med 2 min.

igår lovade jag ju att lägga upp en uppföljare om mina vänner-bloggare, så då ska jag oxå göra det, och så har jag ju lovat att berätta om en smart sak! så det ska jag också göra. så småningom.

och sen har jag ju faktiskt en hel drös med bloggar att bjuda på, såna jag inte skrev ner sist. kan ju dyka upp det oxå. men en sak i taget. idag kommer den bästa bloggen upp!



Kommentarer
Postat av: Isak

Passande bild! =)

2008-09-10 @ 20:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback