intressant slut på en intressan vecka.


jag vet hur det känns att höra telefonen ringa för fullt innanför dörren men inte kunna varken svara eller gå in. i 3 gripandes timmar har jag suttit utelåst!
men för att se det från den ljusa sidan:

- ingen tillgång till dator --> koncentration på läroböcker (vad i hela friden kan nu ta ens uppmärksamhet?)
- fryser --> jag inser snabbt vikten av solens strålar, (sluta klaga, solen värmer fortfarande!)
- mobilbatteriet dör! --> inga samtal ( inga störningsmoment när jag skriver mina svar på frågorna inför provet)
- post! --> jag läser Uppsalatidningen i lugn och ro (som jag annars knappt tittar på!)

och på tre timmar hinner min ilska gå över, och när familjen kommer hem så är jag inte längre arg, utan mer tacksam för att jag äntligen får komma in och ladda mitt mobilbatteri och sätta mig framför datorn!

intressant slut på en intressan vecka.



om jag är bitter?
- NEJ JAG ÄR INTE BITTER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback