Jesus has mi caracter


nu grejar jag med bilder från i somras och även nytagna. funderar på att börja fota mer ordentligt nu, har pratat med en fotograf om en eventuell fotokurs i höst så vi får se hur det går:)

i fredags när ja va i skolan, (går åk 1 på bibelskola i år, ) så gick jag över till marknadsavdelningen och fick prata med Fredrik som är ansvarig för alla filminspelningar på möten, seminrarier etc, om det visar sej att jag hinner med i mitt ganska hektiska schema så ska jag börja filma och fota på möten och sånt framöver. kommer att gå en grundutbildning och sen sätta igång, vill ja inte vara ute och filma så finns det mycket annat man kan göra, tex. sitta inne på redaktionen och redigera under sändningarna m.m, vore jätteroligt att få som grund ifall jag vill jobba inom media i framtiden. har ju faktiskt börjat fundera på det nu. men arkitektur/design ligger ju fortfarande närmast  hjärtat fortfarande.

vi får se vart det slutar, detta året ska jag komma på vad jag vill jobba med. men främst ska jag fokusera på NUET! för det är viktigare än allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback