lycka, sann lycka



bild hämtad härifrån


sitter i systers rum och lånar dator, jag vet inte varför men det är nåt jag bara fick för mig. fin musik spelas iaf från denna dator, och sofie lagar pannkakor! till mej. när jag öppnade dörren så stod denna vackra kvinna bara där och stekte vackra pannkakor, vilken härlig syn, ja säger då det!  och ni anar inte, bibelskolan känns verkligen huur bra som helst! Bibeln blir levande på ett sätt som inte går att beskriva (jag vet att det låter klyschigt, men det är såå sant!) och dagarna är helt underbart bra! och vad som gör saken ÄNNU bättre är att vi får lära känna Han där ovan, på riktigt.


om en vecka och 1 dag åker jag till Stockholm, möter upp min älskling, (EMMA!) och går på Coldplay, det kan inte va sant!
Johanna Sten ska få se COLDPLAY LIVE om 8 dagar. och har jag sagt att jag drömt om detta i flera år? En dröm går i uppfyllelse, och jag ska vara med emma hellbom när det händer. otroligt.


jag ska självklart göra allt för att smussla in min kamera, oja!

by the way, åker till Oslo med KDU nästa helg. lyckan själv(; en lärorik helg med andra ord! och Norge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback