modebloggar



Här kommer min guide till bra bloggar, dessa bloggar har dock ett tema, och gillar man inte detta tema så äre värre;)

dessa är ej i ordning.


Frida Fahrman, en bloggerska med båda fötterna på jorden, hon är någon
som vet vad fashion är för nåt. lägger energi på sina inlägg!


Nathalie har en faster som heter Elin Kling, och Elin Kling vet väl de flesta modebruttar vem det är,
därav denna bloggerskas goda smak och fina bilder,


Amanda Berg, driver en egen webshop, modellar, och skriver intressanta inlägg. duktig,!


Mews blogg, fin, har i dagarna börjat läsa denna blogg och kommer absolut att fortsätta med det!


Elin Kling, sist men absolut inte minst, tillhör Sveriges modeelit, en av de som klär sig absolut bäst, i hela Sverige om jag får säga det själv. jobbar för tidningen SOLO och befinner sig nu i dagarna i USA och minglar bland kändisar på N.Y fashion week. gött!

dessa är bara några av de (mode-) bloggar jag läser, (sen läser jag sjävklart andra bloggar med andra teman, ex. politik-bloggar osv, mer om de kasnke kommer!) och kanske dyker det upp fler i veckan;) men
vad vill jag då säga med detta? jo, att Sveriges brudar är grymt drivna och en del väldigt framgångsrika även som tonåringar vilket är ruskigt roligt och väldigt inspirerande! det är inte svårt att lyckas med andra ord. härligt.


imorgon lägger jag upp mina tre vänner-bloggar, samt den bästa bloggen av de alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback