musik! musik somjag gillar!


bild

här sitter jag med både datorn och mobil i högsta hugg. jag tipsar nämligen min vän om bra musik, han hade glömt bort vad som är bra och ville veta mera. och visst gav jag denna man bra tips, så därför tänkte jag även tipsa er mina kära läsare om några låtar som är bra. gamla som nya. de flesta gamla. men acccck så bra!

och som tidigare så är det ingen ordning utan bara uppskrivna;)!

chicago- if you leave me now
colbie caillat - dreams collide
craig david (ft sting) - rise and fall
curtis mayfield - move on up (pepplåt utan dess like!)
david gray - sail away with me
hope- bring me flowers
howie day - collide

och en artist som är otrolig, och jag menar det!, otrolig (!) är denna: Leigh Nash, spelade tidigare i six pence, jag ryser av bra musik, (coldplay) och jag ryser av att lyssna på Leigh Nash. fint, vackert, grymt, otroligt,

b
ortglömda,

estelle
eva cassidy
james blunt
ingrid michaelsson


de som känner mej vet att jag älskar musik, (snart vet ni andra också det) och att jag gillar att leta upp nya artister och ny musik, att jag lyssnar på en låt i taget - repeat minst 10 ggr, så detta är bara en liten liten del av vad mina öron uppskattar.

fina toner hur som helst.

sa jag att som svar på mitt långa låttitelsms+kommentarer fick som svar "Antar att jag inte behöver berätta för dej hur bra du är?!"
- jo man tackar!



inspiration och åter inspiration mina vänner. nu ska jag sova, drömma glada drömmar. jag längtar till morgondagen, för då ska jag till min fina bibelskola! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback