pälsmössor och skinnjackor



Jag med min pälsmössa och skinnjacka, denna fina mössa fyndade jag i Bryssel förra vintern.
och jag kan säga er att den har gett vissa människor ett skratt (kul för er) och andra mer modeintresserade (kanske?) inspiration. har hur som helst fått många frågor om de, vart den är köpt m.m., och har man tur kanske dessa kan fyndas i år igen. om jag ska va ärlig så är jag osäker på huruvida pälsmössorna kommer att ta plats i år, men med tanke på all päls som det snackas om i modevärlden (+bloggvärlden) så tror jag nog att dessa fanstastiska mössor kommer att hänga med ett tag till. kul tycker jag,

Kommentarer
Postat av: emelie svedlund

vi har fått in en hel drös av dom på H&M's herravdelning nu, så jag tänker iaf haka på tränden här uppe i norrland;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback