träning!


bild hämtad härifrån


har jag förresten sagt att jag å Cypern- Eric har ingått en pakt, eller snarare utmanat varandra i tävling? nästa gång vi ses, (i höst nån gång) så ska vi ha armbrytartävling, detta medför alltså att johanna sten måste upp i hårdträning, när jag simmade va ja stark men på senare dagar har jag slappat till det, men detta ska det bli ändring på. jag kommer därför lägga upp schema på träning å annat, blir spännande;) får dock se hur länge ja upprätthåller detta.

jag å sofie inleder nyttovecka nr 1 imorgon. en vecka i taget, för sockerbehovet kan ju sätta igång lite hur som helst,



Kommentarer
Postat av: Eric^^

Jasså så det är i armbrytning vi ska göra upp? Hehe du väljer johanna :D

2008-09-08 @ 22:18:26
Postat av: JOHANNA

hahah neej vad är det då? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback