tre vänner-bloggar

som jag lovat listar jag här tre bloggar som drivs av vänner till mej. spännande va? och ofta ofta är det tjejer som så även i detta fall, MEN jag har faktiskt manliga vänner som bloggar, (2st!) så även dessa bloggar kan jag visa för er, intressant mans-läsning kan förväntas alltså.



Malin mode kläder och ännu mer mode, och så mat, dagarna på H&M och mycket mycket mer. denna blogg drivs av min älskade vän Malin, som lyckats riktigt bra med bloggen! hon är glad OCH det bästa av allt; hennes glädje smittar av sig!


Emma, en blogg om min andra halvas (emma!) liv i Göteborg, om politik, lite mode och andra intressanta saker. denna blogg har fungerat som en dagbok sen hon flyttade till GBG ht 07, för att vi här hemma ska hålla koll på vad som sker i hennes väldigt tempofyllda liv;) denna brud jobbar på Sisters och har man tur kan det dyka upp ett å annat tips på reaveckor etc. 


Viktoria hunnybunny. bloggar om visdomar och saker värda att tänka på! skriver en del om sitt liv och andra viktiga saker! hon brinner för att resa och gillar Israel extra mycket, även i denna blogg kan politik och intressanta åsikter dyka upp! bara att hålla ögonen öppna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback