en hyllning till coldplay


   
   

några få bilder som ska beskriva en sagolik kväll. det jag pratar om är ju COLDPLAY. och de som känner mej vet att jag har en stor förkärlek till detta band och deras musik. sedan konserten ägde rum 17/9 så har jag dessutom hunnit med en ytterligare konsert (jason mraz 27/9! mer om detta kommer)

men för att göra det enkelt för er ska jag bara radda upp några punkter. det är tyvärr omöjligt att säga vad som var bäst.

- Coldplay innebär inte bara en konsert att sitta av,det är en upplevelse, en show!
- det var inte svårt att sjunga med, det var snarare svårt att INTE sjunga med
- otrolig stämning och hela globen fylldes av deras otroliga toner med röster som inte går att beskriva!
- deras nya album och nya låtar får ett helt nytt innebörd  live! obeskrivligt!
- fix you, viva la vida, don' t panic! (personlig favorit!) Life in Technicolor, LOST! fruktansvärt bra!


Johanna Sten har fått en försmak för konserter och kommer med all sannolikhet att boka upp sej på ännu fler konserter framöver (redan gjort!). Detta är ett otroligt bra sätt att få pengarna i rullning;)! (om man nu vill det! och det vill man ju.)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback