årets aprilskämt!

Varje år roar sig ju de flesta dagstidningar med att lura oss förhoppningsvis ouppmärksamma läsare med en och annan nyhet. och jag måste säga att UNT (Uppsala Nya Tidning) nog hade den bästa idén då de skrev om att ändringar skett i planeringarna för Kronprinsessans och Daniels bröllop! nog måste jag erkänna att jag som Uppsalabo blev gasnka smickrad och glad, då jag kunde läsa att bröllopet var flyttat från Storkyrkan i Stockholm till Uppsala Domkyrka! (jaa, ni hajjar, jag gick på det!) Lite bittert förvånad blev jag idag när jag slog upp METRO på bussen hem och insåg till min stora förvåning att jag blivit lurad. Det var som tusan! Argumenten i UNT igår var ju så bra och artikeln i sig lät väldigt trovärdig, men ack så lättlurad man kan vara ibland!


UNT 1 april 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback