en mat-torsdag enligt johanna


så här såg middagen ut i torsdags för någon vecka sen. (matdag á la johanna!) första gången jag lagade denna mat gjorde jag med emma hellbom! det var det godaste jag ätit. nu har jag utvecklat den med ytterligare kryddor. så kommer du hem till mej nån gång ska jag laga denna maträtt till dej! kyckligfilé inlindad i bacon med citrus/grill- krydda. olika dressingar och såser, avokadosallad och potatiskroketter/klyftor. mums!


till efterrätt såg det ut så här. kaffe från kaffemaskinen vår samt 72-procentig choklad.


vad jag gjorde som nöje i kombo med kaffet var detta! - att sortera kvitton från mitt VISA-kort i jobbet! kvitton som legat ute alltför länge! ILLA! men nu är det ordnat, OCH sorterat! vilket resulterar i en, förhoppningsvis, glad chef!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback