en trött onsdag


idag är det jobb som står på schemat, har käkat lunch på stan med isak. sprang runt en stund och kollade på jeans till mig, men det gick ju som det gick. är dock lite sugen på ACNE's flaremodell. får se vart det slutar. har iaf beslutat mig för att lämna in mina JL jeans till sömmaren i Svavagallerian (hört att han ska vara grym!) så ska han få laga mina favoritjeans en gång för alla! kostar såklart en slant men det är det värt!

imorgon åker hela gänget till Kållandsö och bor hos Alexander över helgen, blir nog superroligt och mysigt! men innan dess blir det jobb, jobb, skola och så packning.

jag har inte lagt upp Vad tycker KDU? på mycket mycket länge, därför kommer det upp två frågor inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback