för att ni värmer mitt hjärta varje dag!


påskbukett, love it



jag ska tillägna mina sjukt bra, nyförvärade vänner ett eget inlägg. just för att de är så himla fina och betyder så mycket för mig! idag käkade vi lunch tillsammans och pratade om ytterst viktiga saker. efter några missförstånd och förseningar var vi alla på plats och gick mot East City. Där käkade vi sushibuffé och annat gott. Efter någon timme blev jag tvungen att rusa då jag skulle börja jobba och behövde fixa lite saker på stan ( bland annat byta min 20års present - Longchampväska till en storlek större! min pappa vet vad han ska göra för att göra mej glad. som att köpa väskor till exempel) hur som helst, hann jag bara komma utanför dörren förrens brudarna springer efter och ropar mitt namn. med sig har de en papperskasse från Household. Jag får gå tillbaka och öppnar de fint inslagna presenterna! ..åh vad dessa kvinnor kan! fin present och god påse med karameller fick jag!

tänk vilka vänner man har då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback