första firandet av min födelsedag!


min kvinna...


..och jag i min färgiga tröja!

hur bra får man vara på en skala? när jag kom ner på stan träffade jag på både den ena och den andra. hela stan kryllade av välkända ansikten! så roligt! men som sagt, huuur bra får man vara? gick ner till fyrisån och träffade jordens gulligaste människa, nämligen malin! kvinnan satt med en hel hög kassar och presenter! 7 st olika presenter fick jag av henne! Blev verkligen huur glad som helst över alla saker! Malin är den vän som jag kan prata mest kläder och mode med (och såklart om massa andra saker också!) men hon gillar mode minst lika mycket som jag (och typ 1000 ggr till!) och jag blir alltid så inspirerad när jag är med henne! (hon är sjukt bra på det också!) efter paketöppning, kändes som julafton! bjöd jag henne på lunch som tack på restaurangen/uteserveringen Villa Romana,(ligger längs fyrisån, förbi restaurang Carl Philip och fortsätt!) massvis av snygga människor, god mat och trevlig personal! där satt vi och babblade om allt mellan himmel och jord, i säkert 2 timmar. Efter detta sprang vi runt på stan, för att till sist sätta oss vid fyrisån igen med kaffe och muffins en stund till innan vi gick skilda vägar! en fin eftermiddag helt klart! och jag lovar att lägga upp bilder på alla presenter och på soliga malin! (mitt batteri dog efter 4 bilder, typiskt!)

nu ska jag snart iväg på bio. sitter här svettig från ett tungt träningspass! måste käka bättre mat innan jag tränar har jag kommit fram till. hur som helst filmen som väntar är Män som hatar kvinnor. Har hört så mycket olika om den att det nu är upp tillbevis! återkommer med reflektion efteråt.

dags att duscha och byta till biokläder. vad nu det blir?
hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

GRATTIS mina kära och snygga vän! Hoppas du hade det toppen. Ska veta hur mycket du betyder för mig. För att inte tala om inspirera. du hjälper mig att leva ett bättre liv, för du är en grym förebild. Hoppas nu att du hade en grym dag för det är du värd! Puss Puss / GöteEmelie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback