happy 20 years-day

im getting older. and it's fantastic! efter 20 går det utför har jag hört så jag stannar gärna här. 20 år och hela livet ligger framför. jag är nöjd!

gårdagen va hur skön och bra som helst! sthlm, det var alltså min 20 årsdag! dagen började med frukost på sängen och paketöppning, bilköp (dock inte för mej, jag agerade sällskap!) lite ögonshopping (tittade på massvis av klockor, jag vill ha en lite i guld!) middag med familj, lite släkt och en vän! dagen avslutades med kvällsfika hos malin! bilder kommer såklart upp! men jag ska luncha på stan med vänner om en stund. så alla bilder, presenter och sånt där roligt kommer att dyka upp lite senare:)!!


hoppas ni mår bra för det gör jag!
1 Petr 1: 7-8

Kommentarer
Postat av: Maria V

Härligt med bibelord!



Stå på dig, Johanna, gör vad du känner är rätt. Håll dig nära Jesus, då blir allt så mycket enklare. OCH roligare! ;-)



Tack för idag, hur mysigt som helst!



Puss på dig oldie ;)

2009-04-08 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback