inköp i göteborg


en svart baskjol som går att kombinera med typ vad som helst! allt från jeansskjorta och sneakers till partylinne och klackar



den här kommer jag bära till ett par slitna jeansskjorts, bruna ben och gladiatorsandaler.



fint halsband, ful bild. oskärpa ursäkta för det!

sen köpte jag med mig en BHtopp att ha under lösa linnen och t-shirts. bara för informationens skull skrev jag det.



spinning/coretraining är något jag verkligen uppskattar då man både tränar kondition och får upp spänstighet, fasthet och smidighet under en och samma timme. dessutom passar det ruskigt bra in i mitt schema då jag slutar kl. 19 och passet börjar 19.30. - jaa, ni hör ju hur bra det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback