lunchmöte och annat roligt


tempodag minst sagt! har precis suttit i möte med KDU:s nya Ukrainagrupp som jobbar med ett projekt KDU tillsamamns med KD driver i Ukraina! Otroligt spännande att se hur detta kommer bli framöver! Roligt också att se hur taggade den nytillsatta gruppen är på sina nya arbetsuppgifter! Hur som helst är det en hektisk men rolig dag! Hann med första lektionen på skolan för att sedan sätta mig på tåget mot Stockholm, Här har jag befunnit mig i en timme på lunchmöte för att nu bege mej tillbaka till Uppsala och åka vidare till mitt jobb där hemma. 15-22.15. men som jag tidigare sagt gillar jag när det är mycket att göra!

och visst känns det att semestern är över men samtidigt känns det också att våren är här! man orkar så mycket mer!

nej ni, dags att rusa! hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback