music of today


Godmorgon Godmorgon!

Gårdagen var så härlig att jag inte hann sitta inne vid datorn en endaste sekund! Vi åkte ner järngänget från bibelskolan och satte oss vid fyrisån och käkade lunch. Det slutade med att vi satt där hela eftermiddagen i solens sken och myste! Sjukt mysigt. Därmed var årets första varma vårdag introducerad.

Idag skiner solen minst lika mycket som igår, men innan jag ger mig ut på äventyr i solen ska jag hinna med att städa lite här hemma. Jag som fyller år på tisdag vill ha ett städat hus och då passar ju en ledig lördag bra att få till detta på! Ikväll vankas 20års fest hos Salem! Men först, städ och häng med Maria!

och som vanligt (bortsett från igår, Sorry!) så kommer music of today! Enjoy!



Moviestar - Harpo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback