äntligen dubbeldejter!


En lång dag har det varit och jag ska strax hoppa i säng. Men först vill jag bara skriva några rader om min dag!
Vid lunch åkte jag ner med min syster till stan. Där mötte jag upp allra kärasta Lisa! Sååå längesen sist och nu känns det verkligen skönt! Vi babblade på om allt mellan himmel och jord! En sjukt effektiv update med många skratt och roliga stories från våra liv de senaste månaderna! Mycket händer ju hela tiden så det var superkul att höra allt! Kvinnan har kommit in på läkarlinjen här i Uppsala! Hur stolt tror ni inte jag är?!! SÅ GLAD! Toppbetyg och superduktig! Den bruden kommer gå långt. Efter några timmars tjötande på Waynes coffe så hämtade Isak upp mig och skjutsade mej till jobbet! Vilken man!  Under tiden jag jobbade  fick jag sms från MALLAN som berättade att hon hade fått pojkvän! Jag sprang in på kontoret och skrek av lycka!! ÄNTLIGEN! Efter såå många samtal och år av  funderingar hit och dit så är de äntligen ett par!!  De är ETT! Mer om de kommer.

Ikväll har vi tittat på filmen Mammuth! (otroligt talande, och en riktig tankeställare, ta hand om din familj, dina vänner, och nära och kära!) Malin och Jonas kom förbi en sväng och sa hej! Vi pratade om helgens planer :) och sådär.

Imorgon åker vi till Stockholm för att fixa lite med några kläder. Jag ska in en snabbis på jobbet och hämta hem jobb! Därefter bär det av hemåt för mer jobb (i butiken) Därefter ungdomsmöte och sen bio! Äntligen dubbeldejter!

 

Syster, när vi väntade på bussen


jag, dagens klädval som tar upp busskortet ur väskan


Jag och den begåvade Lisa! (hon kom in på läkarlinjen i Uppsala,! Perfekt! Nu har jag en egen läkare!)


Malin, som idag har fått pojkvän!! GRATTIS!!! (som jag tjatat, längtat och tjatat lite till om!)


ISAK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback