en dag i solen, allsång!


I tisdags åkte jag och malin till Stockholm för att umgås, shoppa, fika, luncha och gå på Allsång på Skansen! Tänkte bjussa på några fina bilder så ni också får ta del av denna sköna dag!


Mallan köpte sin första kaffe någonsin på Waynes, drottninggatan


Jag var sjukt nöjd över dagens alla kap och fynd. (okej, allt går till mannen, men det gör saken ännu roligare!)


innanför portarna på Skansen hittade vi en hel drös sjömän. och jag tyckte att mallan skulle ta kort, och visst gjorde hon det..


Jonas och jag i full fart uppför den lååånga backen.


massor av folk och så vi. Lovely!


Jag och Mallan! Snacka om dreamteam.


Anders Lundin!


Trion, Johanna Jonas och Malin.


och väl på plats stötte vi ihop med hela min familj som tagit sig till Stockholm med båten från skärgården! De låg i Wasahamnen och hade gått upp till Skansen laga till Allsången. Det är riktig sommar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback