Gud bryr sej om detaljer och svarade vår bön


jag och isak i fredags kväll på färjan mot Blidö


Malin och Jonas, (okej inte lika bra skärpa - motljus på natten!)


Malin och Jonas, jordens finaste par!


i lördags passade vi på att åka båt då det var uppehåll! Malin och jag


jag och Isak i båten, Isak kör. Vi stannade till vid Furusund och köpte glass, gick en promenad och tittade på båtar.


Mallan och Jonas gör sej redo för fototagning.. här på Furusund


jag och isak.



vi bad en bön om att det inte skulle regna då vi var ute. solen sken över oss hela båtturen! När Isak precis var färdig med båtens kapell så kom regnet, när ytterdörren var stängd vräkte regnet ner! Gud bryr sej om detaljer, och svarade på vår bön! COOLT!


bilder lånade av malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback