men så kul!


Årets sista Allsång på Skansen, ett måste för varje människa! detta är inget annat än sommar!


Team Uppsala: Johanna, Jonas och Malin!


och jordens finaste, Jonas och Malin!

Allsång på Skansen innebär verkligen Allsång! Och ännu roligare blev det denna gång då vi köpte oss ett sånghäfte och sjöng med i ALLA sånger! Det var sjukt kul! Tidigare under dagen lunchade vi med entreprenör- Jocke (driftig som få och otroliggt inspirerande! Mallan och jag sa hejdå med andan i halsen, miljoner affärsidéer sprudlar!)

Jag shoppade massor åt Isak igår, och är dessutom sjukt nöjd över mina val! Jeans, skjorta, koftor, cardigan, t-shirts. Allt en man kan behöva! Till mej själv gjorde jag ett kap och köpte en kleinblå plånbok och en BH! Hujedamej, vad hände med shopping-galna-johanna? Hon försvann med vinden. Eftersom hösten vankas (trots att det knappt känns nu när solen strålar som aldrig förr) så sparar jag mina pengar till viktigare tider. yey.

och vet ni, igår besökte vi vårt älskade NACKA STRAND! Detta måste varit typ 7e gången vi plockade med oss fika och åkte dit efter en Stockholmsdag! En riktig tradition har det blivit! En sjukt bra sådan!

hejhje, idag ska jag luncha med Carro (tusenår sen sist så det lär ju bli en rejäl update) och sen jobbar ja kvällen ut! Imorgon åker jag å mallan och badar! Kanske en badkompis får följa med!

PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: strage

fina bilder! det var en härlig dag!

2009-08-07 @ 14:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback