rollspel och filminspelning a la Ny Generation


idag har vi haft tre pass i "föreläsningsstyle", haft rollspel och iscensatt träffar med ungdomar (m.m) samt spelat in en film! Superroligt. Nu hänger jag i mitt rum med ett gäng brudar och ska så småningom skrva färdigt ett kort föredrag för två tillfällen.Om en vecka befinner jag mig i mitt nya hem, i min nya stad med mitt nya team! Ska bli såå otroligt roligt!


Johanna, Emma och Rut



Maria, Mattias och Emma, i roller


Maria och jag.



Under filminspelningen, (galet jag vet!)


leråkersbandy


vi förbereder "banan"


publik/statister


efteråt... lyckan var stor!

sjukt rolig dag. imorgon vankas fix med varje team, en hel del genomgångar och många skratt! Ser fram emot en rivstart i Göteborg nästa vecka!



Kommentarer
Postat av: viktoria

Älskar dina bilder..hahha..så stört kul!! Du är underbar Johanna!!

2009-08-29 @ 20:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback