Blidö morgon till kväll


Ett dygn i skärgården kan göra mycket.  Har haft supermysigt idag,lååång frukost med goda saker,  åkt båt, käkat glass, kollat på film, lagat mat, spelat spel (Orangino - vem känner sin partner bäst? - vi vann!) lagat fin mat och tittat på en till film. Först lagade jag och mallan lunch, sen lagade killarna middagen! Supergott allting.



Isak ganska vaken


Jonas glad som få vid frukostbordet


Jag och Malin skrattar ordentligt. Åt vad kommer jag inte ihåg?


Som sagt ett rejält skratt..


Jonas och Malin rådslår om något, eller så berättar Malin något väldigt viktigt för Jonas


Jonas Malin och triss


känner ingen som gillar Triss så mycket som Jonas


Isak och jag? fråga inte


vi


efter en båttur på havet och glass i hamnen (malin har bildena) så åkte vi hem och killarna lagade sjukt god mat till oss!





middagen med tända ljus.




killar kan..



..helt klart laga mat.

efter ett mysigt dygn i skärgården i våra stugor så åkte vi hemåt. känns sorgligt att inte få vakna upp med Malin vid min sida (Isak och Jonas sov i stugan nere vid vattnet) vi har ju trots allt gjort det mer än en vecka i sommar!

Nu ska jag återgå till all packning innan flytten! Hur mycket saker, kläder och prylar har jag inte samlat på mej? Miljontals..

Kommentarer
Postat av: Tess

MYS !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback