det var vi och coldplay

i lördags lämnade jag mitt stora projekt och jobb på Ribbingebäck för att göra ett besök i stora staden Stockholm och gå på konsert med Coldplay! Konserten var absolut den bästa konserten jag någonsin (observera någonsin!) varit på. Så underhållande och otroligt givande var konserten! Bilderna är missvisande och beskriver inte ett skvatt av vad vi fick uppleva. Anledning: en förbjudet dålig kamera. Men så kan det vara. De dyrbara bilderna finns kvar i mitt minne. För alltid tror jag.


en riktig publik


emma och jag


jordens bästa grupp. typ.


viva la vida. amen.




och hela gänget, samuel, thomas, josef och emma! galna och musiknördar. sjukt bra kombo! Gissa om vi levde om på konserten! Det var vi och Coldplay.


bild emma.


sjukt nöjd mitt under konserten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback