två veckor underhållning/utbildning


Under två veckor tillbringar vi som kommer jobba med Ny Generation vår tid på en herrgård utanför Uppsala som heter Ribbingebäck. Här lär vi oss allt som vi behöver kunna/veta inför vårt kommande år. Jag har aldrig någonsin upplevt så starkt att något är så rätt som detta! Helt sjukt härlig känsla och jag bara vet att jag är på rätt plats! LOVELY!


Ribbingebäck, där vi tillbringar vår utbildning


Josefine, kollega och en sjukt bra brud!


nyförvärvad Borås-vän med jordens finaste namn, Johanna!


Uppsalateamare Rebecca och Eveline som kommer jobba med konserterna!


Emma visar upp t-shirtarna vi kommer få


Mattias, gladast på NG! berättar nåt roligt.


Josua, Joel och jag. sjukt glada.


Josua,en av mina NG favoriter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att du har det så bra! :)

2009-08-26 @ 09:11:51
Postat av: sara bergenwall



Å johanna! snart kommer du : ) kul ju.

2009-08-26 @ 11:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback