dream boy


seglingsemester och glädje

Jag börjar sakta men säkert inse att jag snart kommer bo på en helt annan plats, jobba med hela andra saker, möta helt andra människor och leva ett helt annat liv. Vekligheten kommer ikapp. Och först igår insåg jag att jag inte kommer dela vardagen med min pojkvän, att vi kommer vara ifrån varandra oftare än vad vi kommer ses och att vi kommer vara ett par bland många andra som lever på distans. Hur kommer det utveckla vår relation? Påverka, förändra och vad kommer hända? Lite skrämmande men också spännande.

Idag när jag kom hem från jobbet möttes jag av rosor i rummet och min favorit choklad. Ett hejdå som värmde! Mannen befinner sej nu på sin sista jobbvecka i flottan, Karlskrona! i höst fortsätter han med sitt företag!

Nog snackat! Vill ni se vad jag sysslat med under veckan borde ni kika
här!



Kommentarer
Postat av: MALIN

Jag tror att det kommer gå hur bra som helst! ni är det vackraste paret jag vet :D älskar dig (thx hun!) :D

Postat av: Isak

2009-08-03 @ 02:06:34
Postat av: Isak

Isak lade precis in ett tomt inlägg.... KUL!

2009-08-03 @ 02:07:43
Postat av: Isak

Det han egentligen ville säga är "Saknar dej Johanna!!"

2009-08-03 @ 02:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback