dagen i all ära

 

Tusen timmar i bil. Jaa, det är så det känns. Idag har vi åkt bil i flera flera timmar. Gissa om jag chauffören Johanna är trött nu?

Den här veckan träffar vi skolgrupper vi inte kunnat träffa tidigare! I natt sov vi över hos en fantastisk familj med jordens finaste boende! Det här var utsikten vi vaknade till! Under dagen har vi både besökt Mariestad, Grästorp, Trollhättan och så nu slutligen Göteborg-stopp @home. Skönt efter en lång dag som denna.

Morgon

Soluppgång i Brålanda

Jag

Lillskrutten vår med motorn igång.

Innan vi åkte besökte vi kyrkogården som min gammel mormor ligger vid. Där la jag en ros bland frosten och det var vackert.

I Mariestad

På torget hölls en marknad som vi besökte efter lunchen då vi hade en stund över


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback