en perfekt söndag, helt klart

 

Började dagen med att möta upp Emma på stan, vi åkte till Gilead på söndagsmöte, pratade med folk i kyrkan, begav oss ner till stan, gick en snabb runda (jag haffade den perfekta röda stickade halsduken jag någonsin skådat! och eftersom mamma är så godhjärtad betalade hon denna!) vi kollade in NK:s julskyltning och därefter mötte vi upp Anders, Emmas pojkvän och bestämde oss för att äta den klassliska Söndags brunchen på den fantastiska restaurangen SOHO! Där satt vi i flera timmar, åt god mat, pratade, hämtade mer mat, pratade ännu mer för att sen avsluta eftermiddagen med en god kopp kaffe och ännu mer prat! Ikväll har vi haft CREDO på besök. Bjöd på middag, glögg och pepparkakor! En underbar söndag helt klart!

 

Månadens tema på Gilead är: Allt är möjligt!

 

Utanför NK

 

Marc Jacobs fönster var den ingen som tittade på..

 

...däremot var det fullproppat med barnfamiljer framför NK:s egna julskyltning

 

Emma på den mysiga restaurangen SOHO

 

Söndagsfina Anders

 

Johanna

 

Hela SOHO är uppbyggt med massvis av olika nivåer, inredningsdetaljer och material av alla dess slag

 

och jag hade dagen till ära min paljettkofta. jag gillar att paljetterna sitter över axlarna!

 

Otroligt mysigt!

 

Anders och Emma

 

Emma och Anders utanför SOHO

 

Emma och Jag

 

En något trött Johanna


Kommentarer
Postat av: Cesar

Men gah! Jag får cravings av han, snubbens outfit! Vill ha! Ge till mig nu!

2009-12-07 @ 13:05:24
Postat av: Anders

Tack ska du ha, Cesar.



Jag inspireras av gamla filmstjärnor som Clark Gable och James Dean. Det och det faktum att jag blandar nytt och gammalt. Min outfit bestod av:

Boots: Velour

Byxor: Vintasch, vintesch... vintedge? Gamla, hur som helst.

Skjorta: Italienska Seal Kay

Väst: L'ecole national

Keps: Klassisk Wigéns i klassiskt hundtandsmönster

Rock: En Blank. Från den närmast geniala kollektionen "From Russia with Love".



Lycka till!

2009-12-07 @ 13:11:36
Postat av: JOHANNA

SV Cesar: Jaaa, ovan har du en lista på vart du får tag på varje plagg! ROLIGT:)!



SV Anders: Perfekt med en lista! Vintage är ordet du söker;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback