jag är inget westlifefan men..


Idag har vi varit på ett gymnasium och anordnat en satsning på skolan, varit på årets sista gruppträff i Alingsås, jag har tränat (och äntligen köpt mej ett årskort!) och så har jag sett Westlife i Nordstan, fikat med Emma och sist men inte minst kollat in IDOL!

I Alingsås, en av skolgrupperna delade ut pepparkakor och biblar till sina klasskompisar! Vi var där som backup

 

Emma och Hanna

 

Vår otroligt snygga designade Bibel

 

Pepparkakor med bibelord på! Lovely things.

 

I Nordstan möttes vi av detta, WESTLIFE!

 

som då för stunden signerade skivor och annat

 

Jag är inget fan direkt men jag tog mig närmare och närmare för att fota i alla fall. Det var ju trots allt Westlife.

 

 

 

På fik med en av mina absolut bästa vänner, Emma! Vi har inte setts på tusen år (trots att vi nu faktiskt bor i samma stad!) så gissa om vi hade en heeel del att prata om!

 

Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback