Sen jag sist bloggade i Göteborg har jag hunnit med att:


Sen jag sist bloggade i Göteborg har jag hunnit med att:

- vara på julfest * 2
- åka bil i 6 timmar med fullproppad bil (då menar jag bokstavligt talat FULLPROPPAD!)
- köpa ännu fler julklappar
- träffa typ hundra olika vänner
- vara på repetitionen av teateruppsättningen MARTYRION och fått uppdrag att hitta 13 st människor som behövs till en scen. (jag fixade det samma dag!)
- köpa MAX-mat med Isak sent på kvällen och kört med bilen upp till slottet och suttit och tittat ut över slottsträdgården
- gå på bio
- träffa gamla klasskompisar
- vara på modevisning
- åka pulka, fullt rustad för snö! (ett måste!)
- firaa två julaftonar! (en med släkten och en med Isaks familj)
- ge och få massvis av fina julklappar!
- ha snöbollskrig
- fika i omgångar med vänner på stan
- kollat in rean i stans alla butiker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback