snart på julturné!


Idag var vi en runda på stan och åt lunch på Evas Paley på Avenyn. Dessutom har jag lyckats inhandla två julklappar till! (och jag vill MER ÄN GÄRNA ha båda två själv! visst har man lyckats bra då, om man själv vill ha julklapparna?) Hur som helst så här mysigt hade vi det idag!

Vickan och Emma på spårvagnen

 

 

De tre "Emmorna"

 

Vickan och Emma avrundar lunchen med kaffe och te

 

Jag håller stenhårt i min kaffekopp. Av någon konstig anledning?

 

 

Längs avenyn

 



Jag och min röda halsduk som jag är dödsförtjust i



Emma dissar något? Eller är bara otroligt insatt i ett samtal.

Nej ni, nu ska jag packa min väska inför veckan som kommer! Turné turné turné och så lite GO! på det.

Kommentarer
Postat av: Edde

Men... var är snön?? =)

2009-12-08 @ 19:02:07
Postat av: Ifrank

Vilka mysiga och härliga bilder =)

Postat av: JOHANNA

SV Ifrank: åh tack, så snäll du är:)

SV Edde: Jaaa du, det undrar jag med! VERKLIGEN!

2009-12-09 @ 13:52:59
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: Jakob

hahah jag tänkte att eddes fråga mer var vad emma sa dissande i telefonen

2009-12-09 @ 23:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback