team väst på nya äventyr med event


Helt sjukt grymt! Två fantastiska konserter på Ållebergsgymnasiet i Falköping och häng med ungdomarna där har gjort mig otroligt peppad inför morgondagens två konserter i Borås och helgens ungdomskonferens GO! i Alingsås! Det här med att teama är helt fantastiskt. Trots att det ibland är slitsamt och man ibland känner sig tom. Så här såg det ut idag:


när vi kom dit såg det ut så här


Ca 40 min efter detta såg det ut så här..



de grymma eventarna


som verkligen kan det här med sång.


När dagens blogginlägg på hemsidan ligger uppe länkar jag dit! Så håll utkik.


Kommentarer
Postat av: bella

Grymt var det! Du får gärna maila lite bilder till mig om du har tid och lust :)

2009-12-10 @ 08:18:54
Postat av: Nisse!

Det var helt sjukt grymt bra! Hoppas att ni tyckte de va kul med:D



Om du vill att dina bilder ska hamna på hemsidan så kan du ju maila dem till mig med, om du hinner och b

vill precis som bella säger :D

2009-12-10 @ 13:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback