det vankas bal!


bild

Ikväll vankas bal därav mina färre blogginlägg idag. Håller på att förbereda mig för att ta med allt som behövs inför kvällen och morgondagen.

kl. 13.15 hämta ut tågbiljetter till imorgon+ fix på stan. (inköp av strumpbyxor och hårspännen)
kl. 14.00 inofficiellt tjejfix hos Alexandra
kl. 16.30 förförfördrink hos min bordskavaljér Anthony (mannen som frågade mig om jag ville va hans bordsdam med andra ord)
kl. 17.30 förfördrink på Heimdal ( de som arrangerar balen)
kl. 19.00 fördrink+ middag på ett annat ställe. middag+ högtidstal+ utdelning av stipendium m.m + VALS! (som jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning, samt en hel del annat roligt!
kl. ?? tar jag taxi hem till Malin för att underlätta morgondagen

natten kommer övergå till morgon innan den här festen är över men Johanna som ska åka till GBG imorgon behöver sova iaf en stund! så kvällen/natten får inte sluta alltför sent.

det blir alltså en hel del spring under kvällen:) jag kommer rapportera imorgon om allt! ska försöka lägga upp bilder på kvällen också. det vore väl roligt?

(jag är alkoholfri vilket kommer kännas jättebra imorgon när jag ska stiga upp kl. 06.15 och bege mig med tåg till GBG för jobb och mys med emma!)

morgondagens schema ser ut så här:

kl. 06.15 vaknar (kommer sova hos malin som bor 5 min från stationen!)
kl. 07.11 går tåget
kl. 11.15 framme i GBG+ förberedelser
kl. 12.00 möte med IU
kl. 14.00 lunch?
kl. 16-17 möte avslutas

och kvällen tar sin början tillsammans med mina älskade Emelie och Emma! en intensiv men rolig helg väntar..
jag är tillbaka i Uppsala måndag kväll! men kommer försöka blogga så gott det går när jag har tillgång till dator:)!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback