Fotomässa i GBG 20-22 feb

Imorgon startar fotomässan i Svenska Mässan i Göteborg. Roligt tycker jag då jag faktiskt kommer att befinna mig i Gbg, (iaf Söndag) och har jag tur så kanske vi pallra oss dit. om job, möte etc är färdigt såklart! TIPStill dej som bor i trakterna är självfallet att gå dit! Fotograf som allmänt intresse, finns med all säkerhet något för alla!



Det är alltså dags för Göteborgs Postens bildredaktion att visa upp sig, sina bästabilder från Göteborg och världen. Det kommer finnas seminarier varje dag där du kan lära dig praktiska tips för att fotografera bättre, lära dig att retushera och färghantering i photoshop m.m. Du kan även få din kamera rengjord på Fotomässan. Både Canon och Nikon kommer ha personal som hjälper dig under mässans gång.

roligt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback