happy valentine day! okej, två dagar för sent!


det märks att jag har en ledig dag va? ja, för det är så här det blir då. min blogg får ett rejält uppsving och jag känner att jag hinner tänka, blogga, maila och checka läget! härligt! för sånt måste tyvärr flyttas ner på priolistan i vanliga fall.





så här såg iaf min morgon ut på Alla hjärtans dag! godisskålar på matbordet, som jag ställt fram till familjen! våfflor gjordes av mamma med sylt och grädde, samt te/kaffe. Dagen tillbringades på jobbet, kvällen tillbringades i min mycket gode väns sällskap i Stockholm. Först snabbmiddag i bilen (inte så romantiskt kanske men gott!) för att därefter köpa mysfika, åka på bio på den största biografen i Stockholm med hundratals människor, för att därefter åka till klassiska Nacka Strand och ha det mysigt i tjocka tjocka kläder, (jag fick med mig mitt skidställ! för det var kallt som tusan) vi tände två marschaller och hade filtar med oss. en fin kväll. som jag kommer blicka tillbaks på med glädje. efter att blivit ordentligt frusna hoppade vi in i bilen, tog av oss alla tjockkläderna åkte vi till Mc Donalds i Nacka Strand, köpte varsin te och åkte sen den långa Knivstavägen hem. månen lyste klart och himlen var molnfri.

jag ska visa er vad jag fick i alla hjärtans dags-present sen. kanske kommer upp i bloggen ikväll eller senast imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh johanna en sånn alla hjärtansdag vill jag å ha :D

2009-02-16 @ 18:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback