outfit+ veckoplanering



en lång jobbvecka väntar och med tanke på både migrän och att jag till och med blött näsblod (jaa, där fick ni veta det också, ett tecken på att jag är trött!) så borde jag gå och sova så fort jag bara kan.

Imorgon ska jag äntligen på komma iväg till gymmet igen, och vila så gott det går. samt blogga! :-)

tisdag - föreläsning + träning
onsdag - föreläsning 3 st + jobb inkluderad stängning! mums.
torsdag - föreläsning 3 st+ jobb + träning
fredag - föreläsning 3 st + jobb hemifrån+ träning
lördag - jobb och något roligt på kvällen!
söndag - gudstjänst i kyrkan + gå på stan! ska köpa mej min efterlängtade klocka! + jobb

anledningen till att jag sitter uppe än att jag suttit i ett långt välbehövligt telefosamtal med en välbehövlig otroligt uppskattad person:)! meen, det hjälper inte att jag måste sova och är i stort behov av 8h sömn för att fungera normalt..

så godnatt gott folk! Outfiten ovan bärs snart av mig! PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback